Re: JFS - pierwszy zgrzyt...

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 04 Sep 2003 - 10:16:42 MET DST

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał(a):

> "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl> nakombinował(a) coś
> takiego:
>
> Do leczenia czy pokazywania plików? :))
> Interesuje mnie jak sprawdzić dysk? Z tego co zroumiałem nie może mieć
> literki... Ale wtedy jak mu powiedzieć który dysk sprawdzić? :))

Dalem znak zapytania bo... nie wiem i musialbym sprawdzac, a mozesz to zrobic
wkladajac tyle samo wysilku i efektywniej (bo u Ciebie jest problem) sam.

CHECK [dr/nr] = Report all detected filesystem errors using SLT info

partycje wybierasz polecen part - dfsee nie pracuje na literkach raczej. Co do
pokazywania plikow to sie wczytaj po checku :)