VAC++

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Wed 03 Sep 2003 - 22:04:59 MET DST

Witam..

Chciałem sobie zainstalować to ustrojstwo. Pora się nauczyć czegoś
pożytecznego i przyczynić do rozwoju systemu ;)

Tylko to pieroństwo nie chce współpracować za bardzo.. :( Znaczy nie tak..
Instalcja przebiega ładnie. Wszystko jest dobrze. Schody zaczynają się po
restarcie. Chce sobie coś dokończyć ale zapętla się przy startowaniu
desktopa.. Przez to niestety dalej nie mogę nie tylko dokońćzyć
instalacji, ale też nie mogę właściwie uruchomić już systemu. Jako że
grzecznie robie archiwa to je odtworzyłem. I znów po instalacji to samo...

Gdzie błąd?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564