Re: Normalizowanie MP3?

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 25 Aug 2003 - 14:18:54 MET DST

On Sun, 24 Aug 2003 10:21:54 UTC, "Ninik" <ninik_at_dominik.kei.pl>
wrote:

> Dokładnie tego pakietu?

Dokładnie tego. No może ze dwa numerki starszą wersję.

> Ale dokładnie z tym pakietem jak rozumię?

j.w.

> Jakich opcji używałeś? U mnie pokazuje ile według niego nie pasuje mu
> poziom głośności, ale pokazuje to za każdym razem tyle samo, więc chyba
> nic nie zapisuje? Róznicy też nie słychać po odtworzeniu tego pliku, nie
> zmienia też rozmiaru i daty. Dlatego mnie to denerwuje i nie wiem czy
> działa czy nie.. :(

Oczywiście nie normalizuje się pojedyńczych plików, tylko zestaw.
Działało to mniej więcej tak, że pisałem "normalize opcje *.mp3".
Wówczas program skanował wszystkie pliki, zapamiętywał poziom dźwięku,
liczył średni poziom, po czym jeszcze raz leciał przez wszystkie
wyrównując ich poziom głośności do tej wyliczonej średniej. O ile
pamiętam jedną z opcji, których używałem było "-m"
Nie mogę sprawdzić, bo po padzie dysku nie mam ani programu ani
żadnych mp3.

Marek