Re: Normalizowanie MP3?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 24 Aug 2003 - 12:21:54 MET DST

"Marek Wojciechowski" <mapson_at_pg.gda.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Używał.

Dokładnie tego pakietu?

> Było to dawno, ale nie miałem z nim żadnych problemów.

Ale dokładnie z tym pakietem jak rozumię?

> Normalizowałem kilkaset plików i jak najbardziej z "automatu" a nie ręcznie.

No właśnie to mnie zastanawia, tam nie doszukałem się opcji automatu dla
więcej, ale cmd się nie da zrobić :/

> O ile pamiętam, to znormalizowany plik jest nadpisywany na źródłowym,
> więc najprawdopodobniej nie jest prawdą, że "nie zapisał na dysk
> wyniku" tylko masz już te pliki znormalizowane :-)

Jakich opcji używałeś? U mnie pokazuje ile według niego nie pasuje mu
poziom głośności, ale pokazuje to za każdym razem tyle samo, więc chyba
nic nie zapisuje? Róznicy też nie słychać po odtworzeniu tego pliku, nie
zmienia też rozmiaru i daty. Dlatego mnie to denerwuje i nie wiem czy
działa czy nie.. :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564