Re: Jak tam demo eCS 1.1?

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 13:45:26 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Nie ma i raczej się nie zanosi...

Strasznie głupia taktyka bo nikt nic nie wie o systemie. A jak mam komuś
pokazać jeszcze? Dając mu całą wersję? To jest rozsądniejsze? Bo raczej
wątpie..
Wersja demo powinna powstać. Maksymalnie okrojona z dodatkoych aplikacji
(do których jedynie screeny), ale z maksymalną liczbą sterowników.
Właściwie os/2 z SDD + Uniaudio + NICPack działałby wszędzie na każdym
kompie. Dlaczego tego nie pokazać.?

> Niestety, obowiązki zawodowe nie pozwalają mi zająć się tematem.

Jeśli tylko doprowadziłbyś do rozpoczęcia tej akcji to już odpowiednio by
szło. Po prostu wiele osób by się zaangażowało i by poszło stosunkowo
szybciej. Z polskiego na angielski trudniej, ale na polski o wiele łatwiej
jednak. A weź pod uwagę, że są wakacje i niektórym czasami przekręca się
czas z nudów :) Nie to, że ja, ale na pewno wygospodarowałbym sporo czasu
dla tej inicjatywy.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564