Re: Wolumeny LVM :)

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 15 Aug 2003 - 13:40:04 MET DST

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> Ale jat sobie to wyobrażasz ? Z punktu widzenia file systemu te dwa dyski
> tworzą jeden nośnik danych. To jest dokładnie to samo jakbyś chciał wyjąć
> z jednego dysku jeden talerz i na reszcie normalnie pracować. Chyba niezbyt
> logiczne, prawda ?

Wiem, że tak tworzą. Zastanawia mnie co się stanie jak odłączę fizycznie
napęd czy się zbuntuje mi system czy nie. Pewne jest że można robić
volumeny z dwóch dysków twardych. Szkoda tylko, że nie można w razie
potrzeby np zrobić resize czy tego typu sprawy. Wolumeny z kilkau dysków
to dla mnie ciekawa sprawa, tylko wkurza mnie ta nieodwracalność tej
operacji. Mam np miejsce zostawione na linuxa jako free space. Tymczasowo
bym je zagospodarował tak.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564