naprawianie HPFS

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 16:43:11 MET DST

Witam.

Ostatnio zaliczyłem jakiś dziwny pad systemu, kombinuję jak koń pod górkę,
nowego sprzętu, nowego softu i może to coś z tego. A było sobie tak. W
trkacie mieszania dyskami poszedł mi os/2 się kopać. Startując z niego
zatrzymywał się na os2aspi albo na os2lvm... hmmm... no nic.. po krótkiej
walce poradziłem sobie z tym wszystkim i tak dalej siedzę sobie pod nim
jak przystało.

Ale pojawił się jeden problem, nie przeszkadza, nie uniemożliwia pracy,
ale denerwuje jak nie wiem co.. Otóż w katalogu programy/internet/ssh/etc
pojawiło mi się coś ciekawego. Właściwie nie wiem co to bo wejść tam
bynajmniej się nie da. W katalogu niby coś jest, kiedy wchodzę liczy
pliki, do tej pory raz miałem cierpliwość poczekania aż dojdzie do
miliona, potem się zdenerwowałem.

Jak by to teraz może jakoś naprawić? Czym? Będę bardzo wdzięczny za
wszelkie sugestie związane z tym problemem. Nasuwa mi się DFSee ale co mu
powiedzieć żeby mi to zrobił?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564