Re: VPC i virtual switch

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Tue 08 Jul 2003 - 01:38:04 MET DST

Wojtek <nick0000_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Jeśli wybiorę nie NAT'a a Virtual Switch to karta sieciowa hosta będzie
> udawała na zewnątrz kartę wirualną z jej parametrami (IP) czyli jeśli
> wpiszę 'gościowi' że ma DHCP w sieci to on za pośrednictwem karty hosta
> będzie szukał DHCP.

Dokładnie tak. Mam tak ustawione i efekt jest taki, że właściwie idzie do
DHCP i jakimś cudem dostaje 192.168.1.13 (ja mam tak samo tylko 2). Koniec
końców i zawsze mu się jakoś udaje... co ciekawe to powiem że serw ma
ustawione żeby nie dawać internetu na ten numer (a on ma go...), poza tym
żeby w ogóle nie dawać takiego numeru... Ciekawe no :)

> Jeśli tak to pytanie: Jak się przedstawi serw. DHCP prawdziwa karta udając
> wirtualną ? swoim numerem mac ? prawdziwym?

Chyba tak, ale będzie negocjował inny numer.

> Mam net przez kablówkę DHCP w sieci jeśli wybiorę Virtual Switch to co się
> stanie ?

Sprawdź.

> Wiem że NAT'em nie będzie problemu ale kombinuję bo myślałem połączyć
> hosta i gościa dodatkowa w grupę roboczą :)
> Doradźcie coś, Host to NT gość Warp

Dlaczego nie na odwrót? Jest milion razy lepiej :)

> Acha jeszcze jedno jaki rodzaj dysku dla gościa polecacie: dynamiczny fixed
> czy inny ? tak aby był wydajny

Wszystkie mam dynamic :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564