VPC i virtual switch

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Jul 2003 - 23:55:06 MET DST

Witam,

Właśnie robię podejście do VPC.
Muszę wybrać 'networking' dla 'gościa'.Czytam helpa i nie wiem czy dobrze
rozumiem:
Jeśli wybiorę nie NAT'a a Virtual Switch to karta sieciowa hosta będzie
udawała na zewnątrz kartę wirualną z jej parametrami (IP) czyli jeśli
wpiszę 'gościowi' że ma DHCP w sieci to on za pośrednictwem karty hosta
będzie szukał DHCP.
Jeśli tak to pytanie: Jak się przedstawi serw. DHCP prawdziwa karta udając
wirtualną ? swoim numerem mac ? prawdziwym?
Mam net przez kablówkę DHCP w sieci jeśli wybiorę Virtual Switch to co się
stanie ?
Wiem że NAT'em nie będzie problemu ale kombinuję bo myślałem połączyć
hosta i gościa dodatkowa w grupę roboczą :)
Doradźcie coś, Host to NT gość Warp
Acha jeszcze jedno jaki rodzaj dysku dla gościa polecacie: dynamiczny fixed
czy inny ? tak aby był wydajny

Pozdr.

Wojtek