Re: Wspˇ praca z aplikacjami MS

Autor: Rafał Zawiślak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Sun 06 Jul 2003 - 13:23:19 MET DST

kyna wrote:

> po części zgoda, ale... ja nie miałem dostępu do kasy na soft itd.cięcia w
> firmie raczej wykluczają dodatkowe zakupy, nawet jeśli chodzi o systemowe
> rzeczy. w moim przypadku safari nie zdaje egzaminu. apple to firma fajna ,
> ale potworkowato droga

E tam droga. Dl mnie zdecydowanie droższy jest czas na odpowiednią
konfigurację, na walkę z winwiatrakami czy czym tam jeszcze. Dla
przykładu, kupiłem parę miesięcy adapter bluetooth, coby sobie z
sony-ericsson t68i synchronizować kalendarz, spotkania, terminy i
alarmy. Po włożeniu do maka i naciśnięciu przycisku w odpowiednim
progamie (Apple iSync zresztą) dane się zsynchronizowały. Do Windowsa
jest 40 stronicowa instrukcja jak to samo mogę zrobić pod win xp lub 98.
  Pomimo olbrzymiego samozaparcia nie chciał się nawet sterownik
załadować poprawnie na szkolnym komputerze.

  i co najgorsze - zamknięta. teoretycznie unixowe
> środowisko nie wniosło do tej pory niczego (w moim przypadku) pozytywnego

Z treści poprzedniego listu wnioskuję, że nie używasz systemu X więc
czego się spodziewasz? W moim przypadku wniosło, na przykład cupsowy
sterownik do drukarki. Lepiej działające jądro systemu... Można by mnożyć.

..
> sam system do składu kosztuje niebagatelne 10000PLN

Do czego? Jakiego składu?

... itd. pisać by długo.
> rozwiązanie appla jest dobre tylko dla zasobnych kieszeni.

Haha... jestem nauczycielem w publicznym gimnazjum więc nie rozśmieszaj
mnie ;).

> ciekawym jest brak alternatywy ze strony appla...
> temat rzeka.

Jak zaczną wszystko sami robić to im developerzy powymierają, a bez
aplikacji nawet najlepsze rozwiązanie nie przetrwa...

Zupełny off-topic, ewentualną odp. proszę na priv. Jak dla mnie tutaj eot.

zdrówko

--
Rafał Zawiślak   ===================
homepage:     http://www.rafal.kgb.pl