Re: Wspˇ praca z aplikacjami MS

Autor: kyna (kyna_at_polbox.com)
Data: Fri 04 Jul 2003 - 01:41:45 MET DST

> MS IE moze byl dobra przegladarka ale do czasow Apple Safari.
> Integracja Safari z systemem, jego 'lekkosc' jak i szybkosc a zarazem
> brak dostepu do kodu systemu prze programistow MS doprowadzila do
> sytuacji, ze w zasadzie tego sie juz nie uzywa.

po części zgoda, ale... ja nie miałem dostępu do kasy na soft itd. cięcia w
firmie raczej wykluczają dodatkowe zakupy, nawet jeśli chodzi o systemowe
rzeczy. w moim przypadku safari nie zdaje egzaminu. apple to firma fajna ,
ale potworkowato droga i co najgorsze - zamknięta. teoretycznie unixowe
środowisko nie wniosło do tej pory niczego (w moim przypadku) pozytywnego.
sam system do składu kosztuje niebagatelne 10000PLN... itd. pisać by długo.
rozwiązanie appla jest dobre tylko dla zasobnych kieszeni.

> A co do konszachtow z MS to uzywam MS Office for Mac i wcale sie tego
> nie wstydze. To koniecznosc czasow po prostu.

ciekawym jest brak alternatywy ze strony appla...
temat rzeka.

kyna