Re: [dlugie] Projekt RC5-72

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Wed 18 Jun 2003 - 09:17:57 MET DST

Piotr <grahan_at_NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):

> Witam !
>
> Zapraszam do przylaczenia sie do projektu RC5-72.

Autor i tak tego nie przczyta, ale co tam... ;)

No ja krakowalem rc-64 (czy jakos.. .ten ostatni ;) do samego konca. Ale...
sam pomysl uwazam za kretynski. Biorac pod uwage ile czasu zajmuje komputerom
w takiej ilosci scrackowanie kodu, kod jest praktycznie niecracowalny. Projekt
ten to nic produktywnego. Juz wole SETI... Acz ogolnie brakuje mi czegos
naprawde pociagajacego, bo szukanie liczb pierwszych, mimo iz dziedzina
najblizsza matematyce bede sie zamowal, tez jest umiarkowanie ciekawe ;)