Re: Odp: [dlugie] Projekt RC5-72

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Tue 17 Jun 2003 - 17:59:40 MET DST

On Tue, 17 Jun 2003 15:32:27 +0200 (MET DST), Ninik wrote:

>"jacek" <setka007_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
>
>Nie cytuj tyle jak odpowiadasz...
>Problem nie dotyczy os/2 bo tu np liczenie seti jest niezauważalne. Jedyne
>co wkurza to to że obciązenie procka skacze na maksimium i to mnie akurat
>wkurza.
>Jest możliwość może włączania takich programików jedynie podczas
>wygaszacza ekranu? mój komp przez 99% casu nie ma co robić właściwie :) A
>Seti nie zawsze włącze :/

W przypadku Seti na 100% i podejrzewam, że w tym również, te 99 % zajętości procesora
przez program obliczający jest tylko wtedy, gdy system nic innego nie robi.
Proces Seti napewno działa w trybie IDLE, czyli na stosunkowo niskim priorytecie.
Jeżeli będzie cokolwiek innego do zrobienia, to Seti jest jednym z pierwszych, którzy
idą w "odstawkę". Ja mam Seti uruchomione na maszynie, która robi za router i serwer
MySQL. Praktycznie nie stwierdziłem mierzalnej różnicy w wydajności MySQL w przypadkach,
gdy Seti działa i nie działa. Więc nie masz się czym przejmować.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21