Re: Kilka pytań

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 16 Jun 2003 - 20:51:49 MET DST

"Wojtek" <nick0000_at_poczta.onet.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> 1. Mam kartę SB AWE 64 (ISA) gdy trochę się dzieje na komp. dźwięk się
> zacina. tak ma być czy coś źle zrobiłem ?
> player: z!

Coś źle zrobiłeś, te karty płynnie grały pomimo 100% obciążenia i
zawieszonego niemal kompa.

> 2. Największy ból to to że w dokumentach stworzonych Wordem mam krzaki
> w miejscu polskich liter (choć nie wszystkich)
> używam Smart Suite 1.6

Jest taki fajny filtr do SS, który to neutralizuje => szukaj na stronie
teamu ;)

> 3. Czy polski słownik do WordPro 97 który gdzieś leży na ftp'ie ibm'a
> zadziała pod OS'em ?

Jeśli jest zgodny z tą daną wersją to tak, czy leży nie wiem.

> 4. Czy da się a jeśli tak to jak ustawić aby tak jak w np. w2k
> wyłączenie monitora po jakimś czasie bezczynności ?

Da się, program nazywa się black/2 - do znalezienia na hobbesie.

> 5. Czy ma ktoś może Escape GL ver 3.0 ? Kiedyś (chyba ze trzy/cztery
> lata temu) kupiłem, mam klucz ale nie mam programu. CD gdzieś się
> zapodziało ....

Mi się zapodziała płytka od eCS 1.1 ;) Aaa...i hasła na ich FTP... Ma
ktoś? ;)

> 6. Jak się zmieniało skojarzenia plików z apliakcjami ? chciałbym np.
> aby po kliknięciu na pdf'a otwierał mi się GS/GV a nie Acrobat.

Ściągnij sobie programik pt. assedit z hobbesa. Można to zmieniać przez
szablony...

> 7.Czy jest coś co mi przekonwertuje plik tekstowy ( np. SS ) do pdf'a
> coś ala pdf995 po windę. Często robię dokument u siebie a zabieram
> tylko do wydruku i pdf jest idealny.

Jest możliwość chyba z GSV sterownika PDF - wystarczy wydrukować go na
niego a on spyta gdzie zapisać owy plik. Mi się jakoś udało to zrobić, a
jak to nie wiem bo to się zrobiło "samo" przy jakimś sofcie ;)

> Pytań jest więcej ale nie chcę przesadzić na raz.

Proszę bardzo ;)

> PS pytałem jakiś czas temu o coś do ściągania i dekodowania binarek
> ew. zainteresowanym: okazało się że robi to (łącznie z yEnc'em)
> ProNews (niestety płatny - ale mam jeszcze 43 dni).

Aktualnie chyba jest już support do niego. Można sobie kupić, wspaniały
program. Ewentualnie są dwie drogi: możesz znukować jego klucz, albo
uruchomić go po raz pierwszy z datą np 2020 roku - będziesz do tego czasu
miał spokój ;)

> Jest Jeszcze GetYourNews (free) z linii poleceń dekoduje wszystko ale za cholerę
> nie umiem go obsłużyć i na koniec News Harvest (PM) niestety płatny
> (shareware) i w dodatku ewaluacyjna wersja z ograniczeniami
> uniemożliwiającymi używanie.

Było jeszcze kilka tego, coś nawet javnego ;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564