Re: OS się wywalił.

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Tue 10 Jun 2003 - 09:31:26 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:
> Biblioteka SESMGR.DLL siedzi w \OS2\DLL

No więc jest chyba gorzej niż przypuszczałem.
Podmieniłem tego Dll-a z płytki z CP1. Ruszył ale nie na długo. Drivery
sobie powczytywał, ale wywalił się na linii 6 configa z dziwacznym
komunikatem o braku zbioru SOFTDRAW. Dziwnym tym bardziej że linia 6 u
mnie to akurat protshell z odwołaniem do pmshell.exe
Dzisiaj jeszcze powalczę, ale obawiam się czy przypadkiem dysk nie
dożywa już swoich dni ostatnich.

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski