bootloader

Autor: Wojtek (nick0000_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 20:56:10 MET DST

Witam,
Poproszę o radę:
- dysk IDE master pierwszy kanał: partycj1 podst. w2k NTFS partycja 2 NTFS
- dysk SCSI: os/2

I teraz jeżeli zainstaluję bootmanager'a na dysku SCSI i dalej partycja
podst. HPFS dla OS/2 (właściwie to ECS) to nie mogę dodać partycji1 z dysku
IDE do bootmanager'a. Muszę złożyć volumen w LVM'ie a wtedy w2k nie chce
wstać (nie wiem dlaczego) ?
Czy booloader w2k potrafi wystartować ECS'a ?
A może inny boot manager?

Acha i jeszcze jedno czy jeżeli na jakiejś partycji w2k (konkretnie
partycja2) założę wolumen LVM'em to nic jej się nie stanie ?
Doradźcie coś bo utknąłem w martwym punkcie.
Chcę mieć na dysku SCSI OS'a a na IDE dwie partycje jedna dla w2k a druga
widziana przez oba systemy.

Pozdr.

Wojtek