Błąd instalacji

Autor: prasco (prasco_at_op.pl)
Data: Mon 09 Jun 2003 - 19:19:01 MET DST

Zakończyłem zabawy z kombinacjami co i jak, więc przyszła pora na właściwą
instalację na właściwym sprzęcie. Jako, że legalnie posiadam OS/2 2.0
przystąpiłem do instalacji na PIII-500, 512MB RAM (oczywiście w trybie OS/2)
i 3.2GB HDD, GeForce 2MX. No izaczęły się problemy-zaraz po włożeniu
dyskietki nr 1 otrzymuję komunikat-Błąd w linii 12 Country.sys i tu się
instalacja kończy komunikatem o niemożności kontynuacji. Dyskietka jest na
100% sprawna bo ją kilka razy kopiowałem zarówno sektorowo jak i metodą
ręczną. Plik Country istnieje.
Testowałem też na wszelki wypadek po cofnięciu zegara systemowego na 1994r i
to samo, po zmniejszeniu pamięci również.
Co może być nie tak?
Linie z config.sys wyglądają następująco (oryginalny plik):

buffers=32
iopl=yes
memman=noswap
protshell=sysinst1.exe
set os2_shell=sysinst2.exe
diskcache=64,LW
protectonly=yes
libpath=.;\;\os2\dll;
ifs=hpfs.ifs /c:64
pauseonerror=no
codepage=850
country=044,country.sys
devinfo=kbd,uk166,keyboard.dcp
devinfo=scr,ega,vtbl850.dcp
device=\dos.sys
device=\mouse.sys
set path=\;\os2;\os2\system;\os2\install
set dpath=\;\os2;\os2\system;\os2\install
set keys=on
basedev=print01.sys
basedev=ibm1flpy.add
basedev=ibm1s506.add