Re: Jak mam szanse

Autor: Jan Gromadzki (oksza_at_bu.uni.wroc.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 09:54:23 MET DST

On Fri, 30 May 2003 21:43:18 +0200 (MET DST)
Marcin Fal <fal_at_b7.pl> wrote:

> On Fri, 30 May 2003 00:15:07 +0000 (UTC), "Ninik"
> <ninik_at_dominik.kei.pl> wrote:
[...]
> Jaki to jest element? Po ludzku proszę, ja się nie znam!!! :)
[...]
Software Choice z IBM

[..]

> Celeron333 nie starczy? Pod Win2000 wystarcza.
[...]
koledze chodzi o VirtualPC, Warp pewnie bez problemow bedzie chodzil nawet na procesorze 486, byle pamieci bylo pod dostatkiem (czyli wiecej niz 32 MB RAM).

> No dobra, mam Warpa 3.0 w wersji na CD, oryginał, ale angielski, mam
> też pirata Merlina 4, ale polskiego da się gdzieś kupić jakiś upgrade
> do tego Warpa3? Czy się nie przejmować i stawiać Merlina4 :( - mimo
> wszystko nie chciałbym używać nielegalnego softu :(

Jak juz kupowac uaktualnienie do Warpa 3, to najlepiej eCS, czyli nowego OS/2. No ale nie jest to tanie, nawet ze znizka - jako upgrade do Warpa. Bezinwestycyjnie (prawie) to mozna to zrobic aplikujac fixpaki, jednak funkcjonalnosci eCS sie w ten sposob nie osiagnie, zwlaszcza, ze bezplatne fixpaki skonczyly sie na 15-tym.
[...]

--
Jan Gromadzki
Wroc?aw