Re: Boot CD

Autor: Marek Wojciechowski (mapson_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 08:21:47 MET DST

On Sun, 1 Jun 2003 20:05:40 UTC, "prasco" <prasco_at_op.pl> wrote:

> No wszystko fajnie, ale jeszcze nie uruchomiłem nagrywarki w OS więc walczę
> z tym w WIN. Jak zrobić połowę to wiem, natomiast problem jest z
> disk_cd1.dsk

Poszukaj na hobbes.nmsu.edu programu
daniatapi
W readme do tego programu powinieneś znaleźć resztę informacji
Również na hobbes.nmsu.edu znajdziesz CDRecord, albo cdrtools czy
cdaudiocreator. Wszystkie te programy mają pliki pomocy z opisem
podłączenia nagrywarki w OS/2,

Co do bootowalnego CD wyguglaj sobie programy o nazwie BootAble, UpdCD
i Bootos/2

Marek