Re: Phoenix i nowe netszkapy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 20:42:06 MET DST

&gt; target="_blank">http://openwatcom.mirrors.pair.com/watcom/>

> targe="_blank" znaczy otwórz w nowym okienku
> naciśnij ctrl i wtedy kliknij na niego myszką, będzie lepiej :)

Tiam, mialem zajrzec do sourcow ale zaponialem. Stare mozille idac mialy bug'a
i... mi sie tak bardziej podobalo. Teraz wszystko bede musial clickac z crl,
bo skad mam niby wiedziec, jak on ma zamiar sie otworzyc?

> od
>
> XWP XWP nie równe. Jakie masz ustrojstwa powłączane?
> Nie, ja nie kasuje starego profilu, jest cały czas w mozilla_home. Niby
> dlaczego miałbym kasować? Z doświadczeń wiem że wszystkie bugi działają
> tak samo z nowym i starym profilem.

Ja z doswiadczen (nie swoich) wiem, ze profil w mozilla_home moze czasami
nabruzdzic - stworzenie nowego moze pomoc. Sprobuj ;)