Re: Phoenix i nowe netszkapy

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 19:03:58 MET DST

"Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> TO wejdz np. na
> I kliknij na link w download site1 - u mnie otwiera w nowm okienku...

Bo powinien:

target="_blank">http://openwatcom.mirrors.pair.com/watcom/>

targe="_blank" znaczy otwórz w nowym okienku
naciśnij ctrl i wtedy kliknij na niego myszką, będzie lepiej :)

> Mam XWP. Na pno nowy profil zakladales, skasowales stary?

XWP XWP nie równe. Jakie masz ustrojstwa powłączane?
Nie, ja nie kasuje starego profilu, jest cały czas w mozilla_home. Niby
dlaczego miałbym kasować? Z doświadczeń wiem że wszystkie bugi działają
tak samo z nowym i starym profilem.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564