Re: Lotus Smart Suite

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 14:13:10 MET DST

Marcin Fal <fal_at_b7.pl> napisał(a):

> A są jakieś Triale? Mimo wszystko chciałbym mieć możliwość
> przetestowania przed ewentualnym zakupem.

Nie wiem, nei znaazem na stronce Lotusa, ale tam w ogole ciezko cos znalezc
(nie znosze stron IBMa)

>Ja SmartSuite znam tylko z wersji 97 dla Windows.
> Jak się to ma do wersji 1.7.1 pod OS/2?

No nie jest to w pen odpowiadajace - nie a jakis pobocznych aplikacji, tylko
glowne : WordPro, 123, Approach, FreeLance... Gdzie iedys widzialem porownanie
funkcjonalne z windoza, ale nie pamietam gdzie, dawno to bylo :/

http://www.lotus.com/products/smartsuiteos2.nsf/7195a3efe627587385256472005a9d2d/aa70a2e60c4b9e10852564670074acb8?OpenDocument