Phoenix i nowe netszkapy

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sun 01 Jun 2003 - 14:02:31 MET DST

Ninik <ninik_at_dominik.kei.pl> napisał(a):

> Bigman <janb_at_PreczZeSpamem.polbox.com> nakombinował(a) coś takiego:
>
> Tak właśnie. Może to w kompach z małą mocą tak sobie radzą? U niego jest o
> wiele lepiej i jest o wiele bardziej zadowolony, a ma tylko P266mmx i 64MB
> RAM.

Tak wlasnie mi przyszlo do glowy, ale chyba tzeba by odnalezc maximu, bo... Na
K6 200, 164 MB Ramu wlokl sie tak samo jak mozilla (w wersji 0.5). Natomiast
teraz mam K6-2 500 i wydaje mi sie, ze jest nieco szybszy, ale probuje wersji
0.6. Ale to nieco jest na yle male, ze uzywam mozilli, bo pamieci zuzywa tez
tylko "nieco" mniej :/

A na szybszych sprzetach to mozilla laduje sie w sekunde, wiec phoenix
przesaje miec racje bytu

Natomiast co do nowych netszkap:

Cudownie, w 1.4 zaczal mi wywalac wieszosc klieknietych linkow w nowym okienku
i nie wiem, od czego to zalezy :/ Bynajmniej nie te wywolywane javowow...
Cholernie denerwujace, jezeli komus t onowe okienko otwiera sie przez
zauwazalna ilosc czasu. To samo w Candidate release 1...

Naotmiast nei mam innych problemow - dzial enter, dziala scroll i dzialal od
pierwszych wydan wersji 1.4 jakie ciagnalem... Tyle ze a kasuje swoj profil
praktycznie zawsze i tworze go od poczatku.