Re: pc dos - zakup i instalacja

Autor: Bigman (janb_at_TNIJpolbox.com)
Data: Fri 16 May 2003 - 20:35:07 MET DST

On Pt, 16 maj 2003 17:55:32 GMT Ninik wrote:

> Dyskietkami nie dośc ze sie o machasz i nie dośc ze zejdzie mu
> to kilka razy szybciej to jeszcze latwiej padają i wtedy jest
> dopiero ból..
Wiem, ze z CD jest wygodniej ...

> A widzialeś kiedyś startowalny CD?
widziales i to nie jeden, problem w tym, ze jak dotad nie spotkalem, zadnego
bootowalnego instalacyjnego CD z OS IBM

>Poza tym wiekszośc dystrybucji ma mozliwośc
> utworzenia dyskietek z CD.
problem w tym, ze Ojciec nigdy w takie rzeczy (partycje, instalacja i cfg) sie nie
bawil, a ja nie mam ostatnio czasu na nic. System bedzie instalowany przez
specow w sklepie a ja nie ufam w ich umiejetnosci - poza samoinstalacja OEM
wersji g'XP. ;-)

[..]
> Na pewno jednak dla
> domowego uzytku są za darmo, conajwyzej symboliczna oplata w
> przypadku komercyjnego zastosowania.
tu bedzie zastosowanie zdecydowanie zarobkowe dlatego wole miec czysta
sytuacje

--
Bigman
yaris 3d fire red