Re: Nowy sprzęt

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 10:04:47 MET DST

dobrawka_at_os2.asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski) nakombinował(a) coś
takiego:
> 1) Nie każde USB (ja mam UHCI i EHCI) na płycie Ci zgra! Ja przez trzy
> tygodnie męczyłem się z myszką i aprataem fotograficznym.

Ja niestety z moim cyfrakiem przegrałem :( koniec końców i nie mam do
niego dostępu spod os/2 :/ To jedyny feler przez który muszę robić
wycieczki do winzgrozy.. Postaram się jeszcze zmusić gPhoto do współpracy
za pomocą pewnych tricków, ale nie wiem na ile się to zda.. Trzeba pewnie
poczekać aż sportują nową wersję (która na pewno obsługuje mój cyfrzak).

> 2) BIOS bardzo PnP (AmiBIOS) może źle przydzielać IRQ i nie masz jak ich
> zmieniać ;(

> SBLive, albo wbudowaną na płycie VIA - ostatnie drivery z hobbesa do VIA
> chodzą jak burza i umieją to co sterownik SBlive, więc jeśli używasz OeSa to
> nie używasz EAX'a więc po co przepłacać?

Mi SBlive chodzi. Jedyny drobny problem to jest z WarpVision który nie
synchronizuje dźwięku, ale problem jest zasubmitowany już:)

> Mam oryginał, jest SUPER!!! Pomimo tego że żadko używam poprzez moje
> zagapienie z kartą graficzną :(

SDD najnowszy obsługuje już Twoją najnowszą kartę.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564