RE: Nowy sprzęt

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_os2.asua.org.pl)
Data: Thu 17 Apr 2003 - 00:04:14 MET DST

Leszek KUBRAK pisał:

1) Nie każde USB (ja mam UHCI i EHCI) na płycie Ci zgra! Ja przez trzy
tygodnie męczyłem się z myszką i aprataem fotograficznym.
2) BIOS bardzo PnP (AmiBIOS) może źle przydzielać IRQ i nie masz jak ich
zmieniać ;(

> sprawdzic

Polecam Radeony (to na wypadek jak OeS umrze), ale UWAGA na 9100, 9500 i
9700 (no i najnowsze 9200) - nie mają wsparcia.
Najdziwniejsze jest to, że 9100 to 8500 z innym BIOSem ale i tak SciTech
odpala OeSa w trybie VESA.

Jeśli chcesz mieć HighEnd i być pewien swego OeSa polecam 3COM. Najlepiej
nie karta na płycie!!! W ostateczności dobry Realtek 8139 może starczyć (w
serwerze OeSowym mam Compexa z tymże driverem - ciekawostka - ma własne
drivery do 8139).

SBLive, albo wbudowaną na płycie VIA - ostatnie drivery z hobbesa do VIA
chodzą jak burza i umieją to co sterownik SBlive, więc jeśli używasz OeSa to
nie używasz EAX'a więc po co przepłacać?

Mi chodzi mój przestarzały Samsung 8x8x32, ale - ciekawostka - po umęczeniu
USB, zaczęła mi działać moja perełka - 48/24/48 USB 2.0 Plextor.

> pewien okresod

Mam oryginał, jest SUPER!!! Pomimo tego że żadko używam poprzez moje
zagapienie z kartą graficzną :(

--
Pozdrawiam OeSowców
dobrawek, known as Przemek/2