Re: Nowy sprzęt

Autor: Leszek KUBRAK (info_at_infokub.com.pl)
Data: Wed 16 Apr 2003 - 19:31:08 MET DST

On Wed, 16 Apr 2003 17:47:20 +0200 (MET DST), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>No siedzi sie w tym OS/2 pare lat, nie? ;) Ale po prostu migaly mi przed
>oczami jakies topicki na zagrnaicznych forumach w stylu: cannot install ECS on
> blabla... Stad moje pytania...

Co w większości przypadków wynikało z dziwnej konfiguracji IDE/SCSI.
Mnie zdarzyło się tylko raz, że eCS nie chciał się instalować, ale to była
jakaś egzotyczna płyta główna, na której eCS miał problem z prawidłową
detekcją ilości pamięci. Jak się później okazało, to Linux również.
Nie pamiętam nazwy płyty. Chipset był VIA, ale jakiś śmieszny ze zintegrowaną
grafiką. Nigdy więcej takiego cuda nie spotkałem.
Osobiście od dłuższego czasu (2 lata) używam różnych płyt Chaintech z procesorami
AMD. Polecam, działają bezproblemowo. Dwa tygodnie temu sprawiłem sobie
pod MySQL-a takie cudo z Athlonem 1700 i 512 MB DDRAM. Śmiga że miło.
Instalacja eCS-a polegała na przełożeniu dysku ze starego komputera.

>Jak rownierz nie wierze, zeby VirtualPC nie mial zadnych ograniczen i wad,
>stad wole sie dopytac.

Dla mnie jedynym problemem jest brak obsługi USB. Niestety Innotek wypowiedział
się jasno, że nie traktują tego priorytetowo ze względu na brak zainteresowania ze strony
klientów korporacyjnych. Poza tym używam bezproblemowo. Do naprawdę wugodnej
pracy polecam W-2000. W-98 chodzi ciężkawo.

Leszek KUBRAK <info_at_infokub.com.pl>

P.U.I. "InfoKub" tel.0-602-673124
ul.Mogiłki 3A tel.(0-12)650-03-20
30-898 KRAKÓW fax.(0-12)650-03-21