Re: Os/2 i dziwne zachowanie w sieci.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 16 Mar 2003 - 13:25:28 MET

info_at_infokub.com.pl (Leszek KUBRAK) nakombinował(a) coś takiego:
> A może tak naprawdę źródłem wszystkich twoich dzisiejszych
> problemów jest to samo?
> Zastanów się dobrze od kiedy amsz problemy TCP/IP i co wtedy zmieniałeś.
> Ewentualnie spróbuj przeinstalować TCP/IP.

Nie, to z DHCP pojawia się od dłuższego czasu i to nie tylko u mnie, ale
na kilku komputerach z os/2, mój brat np wkurzony ustawił na sztywno
numer. Przy okazji wyszło na jaw problem z tym konfiguratorem ale tu
domyśliłem się, że przyczyną może być instalacja nowej javy. Za to problem
z tym łączenio nie łączeniem się jest od jakiegoś czasu i nie weim kiedy i
z jakiej okazji się pojawił. :(

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564