Re: Subtitler

Autor: Jerzy Michniewski (michniewski_j_at_kielce.home.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 16:40:16 MET

On Thu, 20 Feb 2003 00:06:08 +0000 (UTC), Ninik wrote:

>"Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl> nakombinował(a) coś
>takiego:
>
>No to jak sie z tym prałem...
>
>na początek instalacja najnowszego WarpVision + WV GUI
>
>Teraz doinstalowałem subtitlera.
>
>Na początek odpaliłem sobie subitlera, wgrałem plik z napisami, do tego
>dołożyłem WV GUI i wgrałem film, czas rzeczywiście się synchronizuje i
>leci sobie pobożnie :) Tylko ciekaw jestem gdzie zmienia się czcionkę,
>kolor i takie tam, a tak w ogóle to gdzie te napisy mają się wyświetlać
>niby... No bo rzeczywiście ich nie ma.

Subtitler wyświetla napisy w swoim oknie (niestety). Stronę kodową tekstu
źródłowego ustawiasz po użyciu przycisku "Setup". Jeśli wszystko jest OK, a
nic się nie wyświetla, to maże masz napisy w jeszcze innym formacie i
subtitler ich nie łyka - w takim wypadku podeślij go. Poza tym spróbuję dodać
komunikat o nie znanym formacie tekstu.

>Tak w ogóle to dawno nie ruszałem WV, tak wiec troszku byłem zaskoczony,
>że dźwięk całkowicie się spierdykał, znaczy się niby jest ale jakby kilka
>sekund później, no i nie wiem za cholere jak to sie naprawia tak żeby było
>ok.

Na kompie z celeronem 633 i dźwiękiem SoundMax na płycie miałem to samo. Po
zmianie sterownika z v1.1 na 3.1 jak rękę odjął.

>Przypomniałem sobie za to, że kiedyś na takie bolączki pomagało
>zainstalowanie WarpOverlay

Nie używałem.

> ściągnąłem najnowszego więc i zainstalowałem.
>Ale zamiast mi to pomóc to tak mi to skutecznie "naprawiło" WVGUI, że się
>wcale nie uruchamia (a nawet nie podaje przyczyny). Tymczasem WVCLI chodzi
>sobie dobrze. Dobrze czyli dźwięk tak samo spierniczony jak z GUI.

Jeśli korzystasz z CLI, to do współpracy z subtitlerem potrzebny jest
PipeExec.exe z pakietu subtitler1.2

>A teraz powiedzcie mi co i jak powinienem zrobić żeby jakoś ten błąd
>naprawić... u sibeie coś czy zgłaszać to gdzieś? Co podać w jakich
>parametrach i w ogóle..? Szkoda że to nie chodzi jak powinno u mnie, bo
>dawno nie oglądałem filmów, a na tubylczym windowsie braciszek tak
>załatwił obsługę kodeków że obraz wyświetla się odwrócony w pionie,
>poziomie i kolorami, szkoda tylko że dźwięk jest zsynchornizowany i
>normalny bo tego brakuje do pełni szczęście skopania sobie przyjemności.
>;)
Nie wiem co Ci odpowiedzieć, zawsze miałem z tym zero problemów.
Warp4+fix11pl+SDD7.09, bez żadnych dopieszczaczy.

Pozdrawiam
Jerzy Michniewski