Re: Subtitler

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Thu 20 Feb 2003 - 01:06:08 MET

"Jerzy Michniewski" <michniewski_j_at_kielce.home.pl> nakombinował(a) coś
takiego:
> no pewnie.

No to jak sie z tym prałem...

na początek instalacja najnowszego WarpVision + WV GUI

Teraz doinstalowałem subtitlera.

Przedmiotem testów był film "The Ring", prawdopodobnie jakiś DivX, nie
wiem co to za format dokładnie :/ Do tego jeszcze miałem "Pulp Fiction".
Komputer duron 650MHz + Riva TNT2 32MB AGP.

Na początek odpaliłem sobie subitlera, wgrałem plik z napisami, do tego
dołożyłem WV GUI i wgrałem film, czas rzeczywiście się synchronizuje i
leci sobie pobożnie :) Tylko ciekaw jestem gdzie zmienia się czcionkę,
kolor i takie tam, a tak w ogóle to gdzie te napisy mają się wyświetlać
niby... No bo rzeczywiście ich nie ma.

Tak w ogóle to dawno nie ruszałem WV, tak wiec troszku byłem zaskoczony,
że dźwięk całkowicie się spierdykał, znaczy się niby jest ale jakby kilka
sekund później, no i nie wiem za cholere jak to sie naprawia tak żeby było
ok. Testowałem wszystkie opcje dotyczące wyświetlania też i dalej niestety
nie doszłem do tego co jest dobrze a co nie... Aha, sterownik do grafiki
to SDD SNAP.

Przypomniałem sobie za to, że kiedyś na takie bolączki pomagało
zainstalowanie WarpOverlay, ściągnąłem najnowszego więc i zainstalowałem.
Ale zamiast mi to pomóc to tak mi to skutecznie "naprawiło" WVGUI, że się
wcale nie uruchamia (a nawet nie podaje przyczyny). Tymczasem WVCLI chodzi
sobie dobrze. Dobrze czyli dźwięk tak samo spierniczony jak z GUI.

A teraz powiedzcie mi co i jak powinienem zrobić żeby jakoś ten błąd
naprawić... u sibeie coś czy zgłaszać to gdzieś? Co podać w jakich
parametrach i w ogóle..? Szkoda że to nie chodzi jak powinno u mnie, bo
dawno nie oglądałem filmów, a na tubylczym windowsie braciszek tak
załatwił obsługę kodeków że obraz wyświetla się odwrócony w pionie,
poziomie i kolorami, szkoda tylko że dźwięk jest zsynchornizowany i
normalny bo tego brakuje do pełni szczęście skopania sobie przyjemności.
;)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564