Re: WSeB PDC i klienci WXP i W2K

Autor: Kajetan (kajetan_at_chrobot.krakow.pl_invalid)
Data: Tue 11 Feb 2003 - 01:08:56 MET

Użytkownik "Przemyslaw Dobrowolski" <dobrawka_at_os2.asua.org.pl> napisał w
wiadomości news:OAENKMBPLAGPHLINMHJPIEOBCBAA.dobrawka_at_os2.asua.org.pl...
> Witam!
>
> Mam problemik: Posiadam OS/2 Warp Server'a for e-business (ACP2), jest on
> serwerem domeny. Klientów W95, W98, WME i WNT spokojnie można dodać do
> domeny, natomiast pod Windowsami XP i 2000 otrzymuję:

[...]

> Jak rozumiem należy dodać wspis do named'a, ale nigdy nie słyszałem o
> rekordze SRV...

Rekord SRV jest obslugiwany przez bindy od afaik 8.1.1. Uzywa sie go
w uslugach katalogowych (active directory) Windows 2000 jako rekord
z informacjami o uslugach (tak w przyblizeniu).

> Możeci mi pomóc??

Przepraszam ze sie wtracam, bo w sumie nigdy nawet OS/2 nie widzialem na
oczy,
ale twoj problem wynika pewnie z wylaczenia netbiosu na 2k/XP.
Idz tu: Start/Ustawienia/Polaczenia smieciowe/[twoja karta sieciowa]/
wlasciwosci/wlasciwosci tcpip/zaawansowane/zakladka WINS i zaznacz wlacz
netbios over tcpip. Jesli nie pomoze, to stworz statyczne mapowanie
nbname<>ip w lmhosts na win dla twojego dc.