WSeB PDC i klienci WXP i W2K

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_os2.asua.org.pl)
Data: Sat 08 Feb 2003 - 15:46:36 MET

Witam!

Mam problemik: Posiadam OS/2 Warp Server'a for e-business (ACP2), jest on
serwerem domeny. Klientów W95, W98, WME i WNT spokojnie można dodać do
domeny, natomiast pod Windowsami XP i 2000 otrzymuję:

---
Uwaga: Te informacje są przeznaczone dla administratora sieci. Jeśli nie
jesteś administratorem sieci, powiadom administratora o odebraniu tych
informacji, które zostały zapisane w pliku C:\WINDOWS\debug\dcdiag.txt
Nazwa domeny ZEROMSKIEGO może być nazwą NetBIOS domeny. Jeśli tak jest,
zweryfikuj, że nazwa domeny jest właściwie zarejestrowana przy użyciu usługi
WINS.
Jeśli masz pewność, że nazwa nie jest nazwą NetBIOS domeny, następujące
informacje mogą Ci pomóc rozwiązać problem z konfiguracją usługi DNS:
Wystąpił następujący błąd podczas kwerendy usługi DNS dotyczącej rekordu
zasobu lokalizacji usługi (SRV) używanego do zlokalizowania kontrolera
domeny dla domeny ZEROMSKIEGO:
Wystąpił błąd: "Nazwa DNS nie istnieje."
(kod błędu 0x0000232B RCODE_NAME_ERROR)
Kwerenda dotyczyła rekordu SRV dla _ldap._tcp.dc._msdcs.ZEROMSKIEGO
Najczęstszymi przyczynami tego błędu są:
- Rekord SRV DNS nie jest zarejestrowany w usłudze DNS.
---
Jak rozumiem należy dodać wspis do named'a, ale nigdy nie słyszałem o
rekordze SRV...
Możeci mi pomóc??
--
Przemek/2