Re: Warp 4 - Virtual PC na Maca

Autor: Rafal Zawislak (rafalz_at_box43.pl)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 23:20:59 MET

Jarek wrote:

> Zrób sobie w virtualpc virtual disc wizzardem obrazy trzech dyskietek
> dosowych, a następnie poleceniem cdinst (oczywiście pod tym virtualnym
> dosem7) z płyty instalacyjnej os2 nagraj te dyskietki. Potem bootuj
> virtualnego kompa z tych obrazów. Ja tak zrobiłem w windowsowej wersji
> virtualpc i zadziałało. Żadne prawdziwe dyskietki nie były potrzebne.

Masz 100 % racji. Problem wystapil tylko z partycja. Nie moze byc ona
sformatowana przed wlasciwym procesem instalacji systemu bo glupieje on.
Formatuje ja dopieroz poziomu instalatora.

Wlasnie zapuscilem instalke, i kopiuje pliki juz w graficznym shellu -
wyglada na to ze wszystko skonczy sie z dobrym rezultatem.

Dziekuje i pozdrawiam

--
Rafał Zawiślak    ===================
GG:  2974798 ========== ICQ: 22797583