Re: Warp 4 - Virtual PC na Maca

Autor: Jarek (jarr_at_polbox.com)
Data: Fri 07 Feb 2003 - 13:42:49 MET

Użytkownik "Rafal Zawislak" <rafalz_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Czy jest jaka metoda by zainstalowac ten system nie uzywajac dyskietek
> startowych? Jesli tak to prosze o info.

Zrób sobie w virtualpc virtual disc wizzardem obrazy trzech dyskietek
dosowych, a następnie poleceniem cdinst (oczywiście pod tym virtualnym
dosem7) z płyty instalacyjnej os2 nagraj te dyskietki. Potem bootuj
virtualnego kompa z tych obrazów. Ja tak zrobiłem w windowsowej wersji
virtualpc i zadziałało. Żadne prawdziwe dyskietki nie były potrzebne.

Jarek