Re: Planowe wylaczenie serwra teamu

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 08:05:07 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> Po ostatnich awariach postanowilem dokladniej sprawdzic sprzet.
> Dzisiaj od 15:30 do jutra do 7:30 serwer teamu bedzie nieczynny.
> Sprawdze czy ta pamiec ktora jest wlasnie zamontowana, jest
> na 100% sprawna.

test RAM przeszedl pomyslnie. pamiec jest sprawna.
Nastepne wylaczenie systemu w poniedzialek o 15:30 , serwer
ponownie wlacze we wtorek o 7:30. sprawdze druga kosc.
chce sie upewnic ze ta kosc jest na pewno zjarana.

btw. licze na was chlopaki, chodzi mi przede wszystkim
o chkdsk.com oraz uhpfs.dll z warp4, z jakiegos najnowszego
fixpaka.

btw. jesli chodzi o linuxa, juz dawno otrzymalbym pomoc.
czy naprawde nikt nie uzywa warpa4 ?