Re: [SPAM] sprzedam

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 31 Jan 2003 - 07:00:20 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> Sam chciałbym wiedzieć :-)
> Dawno temu widziałem którąś wersje 3ki z takimi podręcznikami, ale nie
> widziałem zawartości. Być może był to connect. Nie pamiętam.
> A w takich podręcznikach to mogą być różne ciekawe rzeczy, np. to o
> czym piszesz, konfiguracja sieci (connect) itp. Jeśli chodzi o REXXa
> to mam na jego temat osobny podręcznik więc ten akurat element nie
> jest aż tak istotny.
> Z ciekawostek podręcznikowych to sam mam wciąż podręcznik do DOSa 5.0,
> który dostałem ze swoim pierwszym PCtem. Podręcznik ma ponad 600 stron
> [...]
 ciekawe bo jest mam oryginalny do mojej pierwszej trójki ma tylko 371
stron, dokupiłem jeszcze wszystko o tym systemie co po naszemu napisano,
a było dodtępne... i jakoś nauczyłem się w miarę poprewnie użytkować.
Ekspertami jesteście Wy!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >