Re: Trap przy starcie.

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Mon 20 Jan 2003 - 12:19:07 MET

Artur Alinowski <Artur.Alinowski_at_itpp.pl> nakombinował(a) coś takiego:
> Ma ktos jakieś pomysły? Jak będzie trzeba to podrzucę więcej danych
> (konfiguracja i inne takie)

A co trudnego jest w LVM'ie? IMHO bardzo intuicyjny i fajny programik o
ile sie nim troszku pobawić. trzeba tylko uważać żeby sobie nie wyciepać
np BM jak mi sie to kilka razy zdarzylo, ale szybki reboot z płytki i
gotowe :) Gorzej u brata gdzie musi zawsze wydrzeć dysk do mnie. No uważaj
na FAT32 - jest symulowany jako dodatkowe dyski ale... po prostu ich nie
ruszać i dobrze :)

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564