Trap przy starcie.

Autor: Artur Alinowski (Artur.Alinowski_at_itpp.pl)
Data: Mon 20 Jan 2003 - 11:06:35 MET

Yo.
Problem jest następujący. Po odpaleniu kompa w czasie ładowania różnych
rzeczy pojawia się TRAP chyba w DOSCALL1. Oczywiście komputer wisi. Co
ciekawe zdarza się to dość regularnie, ale da się ominąć problem. Muszę
najpierw zbootować inny system (windę, linuksa) trochę na nim popracować
i po reboocie OS/2 wstaje bez problemu. Wydaje mi się że to dysk
dochodzi do kresu sił ale żadnych innych niepokojących objawów poza tym
nieszczęsnym trapem na wstępie nie widać. Przeniósłbym się z OSem na
nowy dysk ale trochę mnie przeraża zabawa z LVM-em, to bydle jest
nieprzewidywalne i jak nie musze to go nie dotykam.
Ma ktos jakieś pomysły? Jak będzie trzeba to podrzucę więcej danych
(konfiguracja i inne takie)

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski