Re: OS/2 ogolne pytania

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 12 Jan 2003 - 23:46:21 MET

"..:: DereX ::.." <gotta_at_ask.me> nakombinował(a) coś takiego:
> ..ru to nie wladam jezykiem :) ale znalazlem w IBM'ie - tylko ze maja tam
> kilka pakietow do wyboru, OS/2 1cd lub OS/2 WARP 4cd, z ksiazka i bez
> chyba tez, itd - zdecydowalem ze najlepiej podjade do nich (skoro nie
> mam daleko) i na miejscu zobacze co i jak, moze nawet trafi sie
> nieglupawy sprzedawca to od razu "zasiegne jezyka" ;-)

Wątpie by Ci się udało.. W swoim mieście w pięknym autoryzowanym punkcie
spędziłem 30 minut zanim pani zrozumiała że nie chodzi mi ani o Win95 OSR2
ani o MacOS. Później rozłożyła łąpki i powiedziała że pierwszy raz o tym
słyszy.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564