Re: OS/2 ogolne pytania

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Sun 12 Jan 2003 - 23:49:42 MET

"..:: DereX ::.." <gotta_at_ask.me> nakombinował(a) coś takiego:
> dzieki, ale ten ecs wyglada mi na gotowy zestaw do postawienia jakiegos
> komercyjnego serwera czy sieci biurowej, a ja chcialbym tylko "goly"
> OS/2 client?workstation?

eCS jest klientem, eCS Pro jest to wersja raczej pod serwer - rózni się
tym że umie wiecej procesorów ;)

> tylko zeby zobaczyc czym to sie je i tego sie
> nauczyc

Może chcesz zobaczyć demo? Chociaż to demo to troszku śmiechu warte - zero
sieci, zero dostępu do reszty dysku, ale za to startuje gotowy system z
płytki (o ile ma kompa z domyślnymi sterownikami ;)

> - w domu mam dobrze funkcjonujaca siec na NT i nie mam potrzeby
> wymiany ;-)

Dobrze, że napisałeś ten ";-)", bo jak to NieTen system to Ci ogromnie
współczuję... Jak jeszcze dodatkowo używasz tego całego MSowego mechanizmu
logowania to szęść Ci na drogę.

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564