OS/2 ogolne pytania

Autor: ..:: DereX ::.. (gotta_at_ask.me)
Data: Sat 11 Jan 2003 - 09:02:51 MET

Z gory uprzedzam - nie wiem nic o OS/2 i jego odmianach. Widzialem kilka
screencap'ow na necie i to wszystko ;-)
Mam troche czesci z ktorych moge zlozyc pare pudel z powolnymi prockami,
postawilem wlasnie kolejne pudlo z linuchem (caldera 2.4 ktory kiedys
kupilem za $1 na wyprzedazy hahaha :) i teraz chcialbym zabrac sie za
OS/2 - tak z samej ciekawosci :-))

Moje lamerskie pytania:

1 - gdzie kupic i jaki? przeszukalem troche internetowych sklepow ale
nigdzie nie ma, wlacznie z IBMowym (gdzie teoretycznie najpierw tam
powinno byc przeciez), a z tego co wiem to jest kilka wersji OS/2

2 - jaki sprzet? czy takie podstawowe pudlo na bazie P-MMX lub PII
wystarczy?

3 - jakie sa dobre (najlepiej angielskojezyczne) strony o konfiguracji
itp tego systemu?

4 - jak wyglada sytuacja wspomagania OS/2 przez producentow hardware
(drivery)? Przegladajac website'y producentow starych elementow jakie
mam w 'zapasie' i moglbym w ten system podlaczyc (np. drukarka, dvdrom +
karta mpeg-2, karta graficzna i audio) nie znalazlem wiele niestety -
wiec czy istnieja jakies grupy/strony z 'prywatnymi' driverami jak to
mozna znalezc w linuxowych community?

z gory dziekuje za odpowiedzi.

(derex888_at_hotmail.com)