Re: PAD serwera teamu

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Thu 09 Jan 2003 - 00:40:54 MET

Grzegorz Szyszlo wrote:

> czesc. serwer teamu jest znowu niedostepny.
> sam serwer chodzi, ale w firewallu zdech dysk. staram sie usunac
> awarie jak najszybciej.
Nie mamy się czego wstydzić Tepsa od początku roku walczy z routerami.
Nie wdając się głębiej w szczegóły techniczne, mogę tylko powiedziać, że
dzięki ostwtnim zmianom i nieprzepartej chęci wprowadzenia DSL, owe
routery nie wytrzymały emocjonalnie.
Od nowego roku dostępność dialowego internetu jest pod zdechłym
azorkiem. Widać nie tylko ludzie nie wytrzymują ignorancji w doborze
kadr. Pozostałe szczegóły nie nadają się do publikacji.

Kiedyś określiłem sposób reformy krajowej gospodarki, jako złoty sen
idioty - kiedy wreszcie zadzwoni budzik!

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >