Re: OpenSSH

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Wed 08 Jan 2003 - 20:13:20 MET

Adam Płaszczyca napisał(a):

> 1. Czyta instrukcję
> 2. Poprawia konfigi
> 3. Odpala.
> 4. uzywa.

A czy z OS-owym ssh, bez problemu dziala Ci np. joe? make menuconfig?
Ogólnie: programy linuxowe, odpalane na linuxie (aby nie było
wątpliwości ;-)), korzystające z curses? Jaki typ terminala ustawiasz?

'linux', 'ansi', 'vt100' - kwas. Kursor skacze gdzie chce, programy z
menu tekstowymi powygryzane, itd. Emulacja jest (była?) zwalona.
Musiałem przygotować terminfo zatytułowane 'os2', będące mieszanką
terminali 'linux' i 'ansi' :-(

Dochodzi jeszcze obsługa klawiatury (np. backspace w readline = ^H na
niektórych linuxach) :-((((

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */