Re: Newsy pod os/2

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Mon 30 Dec 2002 - 14:14:43 MET

Ninik wrote:

> Witam :)
>
> Kto z was ma doświadczenia z stawianiem servera news w lokalnej sieci LAN?
> Chodzi oczywiście o serwer pod kontrolą os/2. Do wyboru kilku zawodników -
> Changi, Internet Power server i cośtam jeszcze...

ja uzywalem changi. ale nie do serwowania newsow w lanie, tylko do
czytania
newsow w domu. w robocie sobie je sciagalem. problem z changi jest taki,
ze po update artykolow widac je w podliczeniach, ale nie pokazuja
sie przy sciaganiu. trzeba wydac mu dodatkowe polecenie
do synchronizacji, wtedy artykuly sie pokazuja. jest to bez sensu.

moze lepiej zajmij sie portem NNTP for OS/2, albo przynajmniej LeafNode.
to taki mini serwer newsow. do lanu akurat. przynajmniej te serwisy
dzialaja dobrze pod linuxem. NNTP pod osa tez widzialem, ale
nie probowalem.