Newsy pod os/2

Autor: Ninik (ninik_at_dominik.kei.pl)
Data: Fri 13 Dec 2002 - 18:56:57 MET

Witam :)

Kto z was ma doświadczenia z stawianiem servera news w lokalnej sieci LAN?
Chodzi oczywiście o serwer pod kontrolą os/2. Do wyboru kilku zawodników -
Changi, Internet Power server i cośtam jeszcze...

Komu się udało i chodzi to dobrze...? Wstępnie bawiłem się Changim, ale
niestety pluje się u mnie od razu jakimś errorem z białym ekranikiem i po
nim :( Nie wiem jeszcze czy to efekt niedokofigurowania czy jak...
możliwe, ale rozsądny program by powiedział że coś mu nie gra a nie
pokazywał swoje plecy w rejestrach.. ;)

Co polecacie?

--
   Dominik  Chmaj       _|  _       o     o |_      ICQ: 101929211
 www.dominik.kei.pl    (_| (_) (\/) | (\) | |\        GG: 919564