Re: sound

Autor: cashoob (cashoob_at_xtra.co.nz)
Data: Wed 18 Dec 2002 - 10:36:49 MET

bieda panowie - walczylem ze wszystkimi mozliwymi driverami jakie mi sie
udalo znalesc - efekt ten sam: stare drivery pierdza a nowe cisza - stare(z
orginalnej plyty ze sterownikami) mam na irq 10 nowe na 11 - znalazlem zero
opisu nawet u producenta , nowe z tej samej paczki chodza ladnie na linuxie
pod os2 niestey cisza grobowa - i co tu zrobic? sound jest zintegrowany na
plycie i jest to standardowy kontroler VIA AC97 Audio Controler (WDM) z
pakietu -ComboAudio_a1u320b- czy ktos ma pomysl jak przefabrykowac te
przerwanie, lub naprawic popierdywanie dzwieku? efekt jest dosyc nie
sympatyczny - cos w rodzaju przesterowanego na maxa wzmacniacza.

pozdrawiam