Re: program szpiegujacy

Autor: mbs (mbs_at_granit.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 20 Dec 2002 - 06:02:36 MET

no nie wiem wrote:

> Użytkownik "Lech Wiktor Piotrowski" <lewhoo_at_teamos2.org.pl> napisał w
> wiadomości news:200212182236.0000002Z_at_pa90.stara-milosna.sdi.tpnet.pl...

> Juz mam

Masz - ale zastanów się czy jest to tak naprawdę konieczne. Usiłując
wychować na ludzi trzech synów, jak dotychczas nie stosowałem tego
rodzaju metod.
Postaw się w sytuacji, gdy sprawa się wyda - padnie Twój autorytet i co
wtedy? Sądzę, że lepiej porozumieć się z chłopakiem, tak by sam się
pochwalił co wyprawia. Bywa, że nie jest łatwo, ale nigdy nie wolno
przestać do tego dążyć.
Pamiętaj, że chłopak nie może wziąśc z Tobą rozwodu i nawet jak się
mocno wygina, zawsze ma nadzieję na właściwy kontakt z ojcem, a to już
Twoja sprawa. Cierpliwośc i wyrozumiałość plus własny przykład,
zdziałają więcej niż programik do szpiegowania.

--
Mariusz Błaszak mbs_at_granit.univ.szczecin.pl
        < OS/2: Logic, not magic >