Awaria serwera teamos2pl

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Fri 06 Dec 2002 - 11:21:50 MET

Witam. Przez ostatnie 4 dni wystepowaly powazne problemy
z dostepem do serwera teamu, do wszystkich uslug.

OBECNIE SERWER DZIALA PRAWIDLOWO.

Wyjasnienie.

stala sie rzecz dziwna. po padzie systemu z totolotkiem cos sie
rozjechalo w tablicy partycji. efekt, dysk systemowy przestal
byc widoczny. Walczylem jak glupy zeby odzyskac pelny stan
serwera. Od wczoraj serwer dzialal na pol gwizdka, dzisiaj
dokoncze jeszcze pare drobiazgow. W kazdym razie wszystko juz
dziala.

Probowalem sobie poradzic nawet partition magicem 6.0.
na probe zwiekszylem partycje rozszerzona. niestety na to os
zdurnial, i stwierdzil ze mu urosla partycja logiczna oraz zmienil
sie typ dysku na nieznany. spowrotem zmniejszylem te partycje,
dysk sie uwidocznil, ale tylko jako literka. chkdsk pomoglo.

Podczas przegrywania danych trafil mnie znany mi problem.
Wszelkie pliki z polskimi znakami i katalogi byly widoczne,
ale w zaden sposob nie moglem ich skopiowac. pomodzilem
troche na dyskietkach ratunkowych. podmienilem kilka plikow,
zadeklarowalem strony kodowe. pliki z fontami juz sie nie zmiescily,
ale w takich sytuacjach jest to nieistotne :) w kazdym razie wreszcie
moglem sie dobrac do wszystkich plikow z poziomu TXT.

uzylem drugiego dysku. na chwile skopiowalem na drugi dysk wszystko.
uffff. dziala. moglem reanimowac oryginalny dysk, na ktory os sie
wydzieral
ze tablica partycji jest skorumpowana. wywalilem wszystko,
zainstalowalem
od nowa system bazowy. dziala. skopiowalem reszte. restartuje i ......
......... nie dziala. wywala jakis durny blad z totolotkiem na module
od netware ktory realizuje wirtualne polaczenia do dosa. jeszcze raz
to samo. dziala. i pewnie jeszcze troche podziala :)

Za wszelkie uciazliwosci w zwiazku z czasowym niebytem serwera
przepraszam.

ps: myslalem ze mnie trafi jak kopiowalem tam i spowrotem cale
gigabajty.