Re: XSerwer

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_wbc.lublin.pl)
Data: Wed 27 Nov 2002 - 13:32:47 MET

Jenot wrote:

> Tzn? Nie można go znikąd zassać?

kiedys to mialem. ale nie dziala zbyt dobrze. pojedyncze okna
sie spokojnie odpalaja. ale jak odpalisz zdalnie KDE to na ekranie
robi sie mnostwo smiecia.

> Czy nie działa z nowszymi wersjami OS?

Mi dzialal w warpie4. niestety po ktoryms fixie zdechl. dalem sobie
spokoj.

> A'propos XFree - czy instalacja jest tak samo porąbana jak pod uniksami,
> czy są gotowe instalatory od razu wrzucające co trzeba (kiedyś
> instalację emx'ów , kompilację XFree itp. potraktowałbym jak wyzwanie,
> ale na starość człowiek chce sobie ułatwić życie ;))

pod unixami teraz wszystko robi sie samo :)))) wez zajrzyj
na najnowszego redhata. pod debianem trzeba dlubac po staremu.

> A boco? ;) Mam w pracy dwie dość egzotyczne maszyny z OS/2 i chciałem
> sobie na nich od czasu do czasu uruchomić linuksowy desktop.

to postaw na XFree. PMX jest o tyle fajny, ze okna X-aplikacji
pojawiaja sie na desktopie jak pozostale zwykle programy.
XFree dziala na osobnym ekranie, tak jak pelnoekranowa sesja windows.