Re: XSerwer

Autor: Jenot (tstafinski_at_zke.com.pl)
Data: Tue 26 Nov 2002 - 20:51:40 MET

W artykule <3DE354F5.297D_at_wbc.lublin.pl> Grzegorz Szyszlo napisał(a):

> PMX zostal zarzucony jakis czas temu.

Tzn? Nie można go znikąd zassać? Czy nie działa z nowszymi wersjami OS?
A'propos XFree - czy instalacja jest tak samo porąbana jak pod uniksami,
czy są gotowe instalatory od razu wrzucające co trzeba (kiedyś
instalację emx'ów , kompilację XFree itp. potraktowałbym jak wyzwanie,
ale na starość człowiek chce sobie ułatwić życie ;))

> btw. stefan???? co ty tu robisz ?

A boco? ;) Mam w pracy dwie dość egzotyczne maszyny z OS/2 i chciałem
sobie na nich od czasu do czasu uruchomić linuksowy desktop.

Pozdrawiam,

--
[Tomasz Stafiński ]   -o)  | LOAD "LINUX",8,1  -- Topic on #LinuxGER
[Linux User #47986]    /\  |